HALLOWEEN FEEST!

Zaterdag 6 november a.s. is het zover: het Halloween feest bij Roef! Van 12.00 tot 16.00 uur zijn alle kinderen van het basisonderwijs, die in een jeugdteam van Roef! zitten, van harte welkom om mee te komen doen. Dat geldt ook voor de eerstejaars middelbare school, als ze in hetzelfde team zitten. Je hoeft thuis niet te lunchen, want er wordt gezorgd voor een enge lunch bij Roef! En vergeet niet om verkleed te komen, want dan kun je een leuke prijs winnen….

Dus: geef je zo snel mogelijk op, maar zeker voor 30 oktober. Dat kan makkelijk door een mailtje naar maureenhekker@gmail.com, met daarin behalve je naam ook je leeftijd.

Steun Roef! via Rabo ClubSupport!!!

Ook dit jaar doet Roef! weer mee met de Rabo clubSupport actie van rabobank Hart van Brabant. We zijn al enige jaren bezig om het clubgebouw toekomstbestendig te maken. Zo zijn de kantine en keuken vernieuwd, is een nieuwe toiletruimte met invalidetoilet gerealiseerd en zijn de kleedkamers grondig aangepakt. Hierbij is een nieuwe douchevoorziening gerealiseerd die aan alle moderne eisen voldoet, zoals legionellaproof en waterbesparend. Wij zijn nu bij de laatste afwerking aangekomen. Daarvoor kunnen we een mooie bijdrage van Rabo ClubSupport natuurlijk goed gebruiken.

Stem daarom op SV Roef!. Dat kan vanaf 4 oktober t/m 24 oktober, door iedereen die lid is van de rabobank. Lid worden is overigens gratis. Stemmen kan heel makkelijk via de Rabo App of online via rabobank.nl/clubsupport