Clubgebouwcommissie

De clubgebouwcommissie (CGC) is verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van de kantine. De CGC bestaat uit John van Bakel, Corrie Schilders en Maureen Hekker. Voor vragen over de kantine kun je dus één hen aanspreken. Of een mail sturen naar ROEFCGC@GMAIL.COM.

Instructie Verantwoord Alcohol schenken (IVA)

SV Roef! beschikt over een drank- en horecavergunning om in de kantine alcohol te verstrekken aan bezoekers. Aan de vergunning is een aantal voorwaarden verbonden. Onder andere dat barvrijwilligers in het bezit moeten zijn van het IVA-certificaat (Instructie Verantwoord Alcohol schenken). Via https://vrijwilligerswerkacademie.nl/ kan gratis en online de cursus Instructie Verantwoord Alcohol schenken worden gevolgd. Aan het eind van deze cursus heb je kennis over verantwoord alcohol schenken in openbare ruimtes. De cursus duurt ongeveer 55 minuten en wordt afgesloten met een toets. Na het succesvol afronden van de toets ontvang je een persoonlijk certificaat. We vragen alle barvrijwilligers deze cursus te volgen en het certificaat te mailen naar de clubgebouwcommissie: roefcgc@gmail.com. Bij controle dient namelijk een overzicht in de kantine aanwezig te zijn van barvrijwilligers die in het bezit zijn van het IVA-certificaat.
Overigens is het sowieso goed om de cursus eens te doorlopen, ook al ben je geen barvrijwilliger…