Stem op Roef! bij Rabo ClubSupport

Mogen wij ook dit jaar weer een honk-, soft-, hand- of petanqueballetje opgooien…..?

Heb jij al gestemd via Rabo ClubSupport? Heel fijn als je dat wel gaat doen. Je draagt daarmee het verenigingsleven in Moergestel een warm hart toe. Hoe mooi is dat? Wij zouden het ontzettend gaaf vinden als je onze omnivereniging een paar van jouw stemmen wilt geven.

Want ook dit jaar doet Roef! weer mee met de Rabo ClubSupport actie van Rabobank Hart van Brabant. We zijn al een hele poos, en met heel veel inzet van vrijwilligers, bezig om ons clubgebouw toekomstbestendig te maken. Zo zijn de kantine en keuken vernieuwd, is een nieuwe toiletruimte met invalidetoilet gerealiseerd en zijn de kleedkamers grondig aangepakt. Hierbij is een nieuwe douchevoorziening gerealiseerd die aan alle moderne eisen voldoet; zoals legionellaproof en waterbesparend.

Wat nog ontbreekt is een goed werkende geluidsinstallatie. Daarvoor kunnen we een mooie bijdrage van Rabo ClubSupport natuurlijk goed gebruiken. Dus: mocht je ons daarbij willen helpen….. alvast hartelijk dank dan voor je stem op Roef!.

Stemmen kan makkelijk via deze link: https://www.rabobank.nl/leden/clubsupport